Jumbo Supermarkten
CRM Loyalty Manager
Bij Jumbo heb ik gewerkt het loyalty spaarprogramma: Jumbo Extra’s. Hiervoor heb ik een CRM-strategie neergezet, zodat deelnemers via e-mail welkom werden geheten, geïnformeerd werden en cross- en upsell werd gegenereerd. Het startpunt van het Jumbo Extra’s spaarprogramma, wat in 12 winkels is uitgerold, was: hoe kunnen we beter leren van onze klanten, zodat we beter bij hun voorkeuren, aanbiedingen en informatiebehoefte kunnen aansluiten?
Naast de CRM-strategie heb ik met het team ervoor gezorgd dat alle winkelmaterialen, de on- en offline marketingkanalen plus de Jumbo Extra’s App op elkaar aansluiten.
Daarnaast heb ik bij Jumbo in het online e-commerceteam gebouwd aan de optimale customer journey van de klant. Hoe mooi is het om de klant op 1 te zetten door op het juiste moment, de juiste boodschap naar de juiste klant te versturen. Met mijn kennis van online marketing en e-mail/CRM in het bijzonder, heb ik bijgedragen aan een leukere online foodbeleving voor de klant.