Marketing Manager, CRM Manager, Loyalty manager. Diverse rollen, verschillende branches en veel ervaring als CRM en marketingspecialist.
Of het nu gaat om het bedenken van resultaatgedreven e-mailcampagnes, het bouwen van klantrelaties via CRM-strategieën of het automatiseren van marketing met een beetje technische magie, Saartje is er voor je. Laten we niet vergeten dat het analyseren van campagneresultaten en klantgedrag super interessant én waardevol is. Het helpt ons namelijk om de marketingstrategieën voortdurend te verbeteren en de klantreis leuker te maken. Saartje ontwikkelt met plezier de 1-op-1 communicatie rondom campagnes en marketingactiviteiten.
Meer over Saartje
DDMA Beste E-mailprofessional 2014
Het is alweer even geleden, maar de mooiste prijs op het gebied van Marketing Automation ontving Saartje in 2014. Toen werd zij namelijk verkozen tot E-mailmarketeer van het jaar 2014. Ook de campagne waaraan ze had gewerkt en had neergezet bij OHRA werd genomineerd voor Beste E-mailcampagne van 2014. De jaren daarna is ze verbonden geweest aan de jury van de DDMA e-mail awards.
Docent Beeckstijn Business School
Af en toe duikt Saartje ook de schoolbanken niet. Natuurlijk om zelf te blijven leren, maar ook om als docent anderen te inspireren. Bij Beeckestijn Business School is zij als docente verbonden aan de Post HBO Customer Relationship Management. Samen met andere docenten uit het vakgebied dragen we met elkaar onze kennis aan studenten over.